سردرد در FSGS: علت و درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سردرد علائم شایع FSGS است، رنج می برند مجازات علامت شدید می خواهیم بیماران برای تعیین علت و درمان.

علت سردرد در FSGS:

1.FSGS می تواند به کلیه هیپوکسیک ایسکمیک است که می تواند ترشح رنین تحریک، محدودیت رگ های خونی و منجر به فشار خون بالا است که می تواند اختلال در گردش خون شود، در این زمان منجر شود، بیماران تجربه سردرد .

2. با کاهش عملکرد کلیوی، زائد سوخت و ساز را نمی توان خارج از بدن به موقع و موثر دفع و در خون، که منجر به آسیب به سیستم عصبی باقی مانده است. علاوه بر این، بیماران مبتلا به FSGS نیاز به برخی از دارو برای کنترل علائم و عوارض آنها. در میان این داروها، برخی ممکن است سیستم اعصاب را تحریک کند. با اختلالات سیستم عصبی، بیماران سردرد رنج می برند.

درمان سردرد در FSGS:

بیماران مبتلا به FSGS که می خواهند از شر سردرد خلاص شدن از شر نیاز به سرمایه گذاری عملکرد کلیه خود را، تنظیم فشار خون و تمیز کردن سموم در خون. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy بهترین انتخاب برای بیماران مبتلا به FSGS برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها و بهبود عملکرد کلیه است.

اصول فعال دارو دارای عملکرد هزینه رگ های خونی، ترویج گردش خون و از بین بردن لخته شدن خون، با افزایش پرفیوژن خون، دولت هیپوکسیک ایسکمیک کلیه را می توان فرستاده، فشار خون می تواند GFR تنظیم و همچنین می تواند بهبود یابد. علاوه بر این، مواد تشکیل دهنده فعال از مواد مخدر نیز می تواند سموم را جذب در خون، و پس از آن سقوط آنها و در نهایت افزایش یافت به غیر فعال مسائل سلول بیگانه خوار شکسته. وقتی زباله تمیز است، متابولیسم سوخت و ساز بدن بار کلیه را می توان برطرف و پاسخ های ایمنی فوق العاده نیز می تواند مسدود شود. علاوه بر این، تغذیه در طب نیز می تواند سلول های کلیه مجروح معکوس عملکرد کلیه خود را تعمیر.

هنگامی که هیپوکسیک ایسکمیک و پاسخ های ایمنی فوق العاده در حال حل و فصل، آسیب کلیوی می تواند متوقف شود و برخی از علائم همچنین می توانید در یک زمان ارسال می شود. عملکرد کلیوی بهبود یافته است، بیماران مبتلا به FSGS می تواند سردرد شما را از ریشه درمان. و در حال حاضر، اگر شما علاقه مند در درمان ما و یا می خواهید به دانستن بیشتر در مورد علل علائم کلیوی، لطفا با پزشکان آنلاین ما، ما را ترک پیام ها و یا ایمیل به kidney-support@hotmail.com شما در عرض 24 ساعت پاسخ دهید.

http://enfermedad-renal.com/Glomeruloesclerosis-focal-y-segmentaria/1980.html





:: برچسب‌ها: FSGS، FSGS باعث و سردرد درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: